Minggu, 23 Februari 2014

mitt siste blogginnlegg....


Hei alle sammen! Da har jeg bestemt meg for å rett å slett slutte å blogge...iallefall for nå..:)
Jeg ser at det blir hverken tid eller krefter. så derfor velger jeg å takke for meg i denne omgang..:)
Må bare si at jeg er så glad for å ha blitt kjent med så utrolig mange hyggelige bloggere og mennesker!! Jeg har tilogmed fått noen nye gode venner gjennom bloggen:) Og det er jeg veldig glad for! Så setter jeg stor pris på alle koselige ord dere tar og har tatt dere tid til å legge igjen her hos meg:) !! Jeg lar bloggen være her...sånn i tilfelle jeg en gang får lyst til å blogge igjen:) Så må jeg bare si tusen takk for all inspirasjon her i bloggeland!! ;) Skal ikke se bortifra at jeg kikker innom hos dere en gang eller to:)
Sånn ellers...litt oppdatering på denne fronten før jeg takker for meg:

Kan vel si at jeg siden sist har skiftet ut litt av det gamle, med litt nytt...:) Plutselig kom behovet for litt forandring,etter mange år med det samme...:)

Jeg kommer til å fortsette på instagram, da det tar mindre tid...:) Så noen av dere er jo der allerede, og andre kanskje ikke( eller kanskje etterhvert:))? Men er uansett koselig å fortsette å holde  kontakten med de av dere som er der...:) !!

Så skal vi ha en liten prinsesse til til sommeren...:) så nå er malekosten byttet ut med strikkepinner....:)

Så med dette sier jeg takk for meg, i denne omgang iallefall!!:) Håper vi ses/skrives igjen engang!:) Håper dere alle sammen får en nydelig vår og en flott sommer!! Gleder meg til å kikke innom hos dere igjen en dag:) Mange gode klemmer fra meg:)!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar