Selasa, 23 Juli 2013

sommer!

 Her går tiden stort sett på å nyte de få sommerdagene vi har; ute:) Med grilling og bading:) Men sommeren er også på plass inne:) Jeg har endelig (!) Etter å ha prøvd meg frem med farger lenge funnet noen pasteller jeg kan trives med:) Pluss at nå er blandingen av det søte og røffe perfekt for meg:) Er blitt veldig glad i litt stjerner i interiøret også siden sist:)

 Denne skjenken fant jeg jo på finn.no for en stund siden..da var den brun. Så ble den hvit, og til slutt fant jeg en herlig mix av farger som gjorde den litt mer spesiell.:)

 Den lille stolen som jeg for mange år siden fant på søppelplassen, har fått seg et strøk med den duse rosa fargen:)

 Har prøvd å bruke samme type farger gennom både stue, spisestue og kjøkken..der også stjernene som jeg liker så godt går igjen:)

 En gammel kasse fikk også ny drakt, i grått og rosa:)

 Så var det hagen da..:) Da vi flyttet hit var det en liten busk her og en blomst...Jeg har brukt mye tid ute i hagen i år..og plantet og sådd...og resultatet begynner å bli et sted der vi kan sette oss ned og bare nyte...noe som nesten kan være terapi i seg selv:) Jeg har plantet både syriner, hortensia, roser, peoner, stokkroser, lupiner og masse annet jeg ikke engang vet navnet på:)

 Jeg fant meg også en koselig paviljong! Noe som er herlig på dager da været ikke er så fint, men at man likevel kan kose seg ute!:)

 Her har vi sittet å spist frokost i både sol og regn...så lenge temperaturen tillater det:)

 Norske jordbær er et must:)

 Ellers blir det både fisketurer, og turer ; Her på tur til "månafossen"...nydelig! Men litt for høyt for min del!:) (Så det var ikke jeg som tok dette bildet for å si det sånn!!:) Så blir det nok litt hytteturer på hytta på sørlandet (der jeg hører rykter om at det faktisk er sommertemperaturer, i motsetning til her på vestlandet:)), før vi trekker til varmere strøk senere i år:)

Så har meg og en venninne hatt loppis i garasjen:)
Så uansett vær, så er det sommer..:) Og man får gjøre det beste ut av det!:) Ønsker dere alle sammen en riktig GOD SOMMER!;) Håper den blir fin!
Mange gode klemmer fra meg:):)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar