Totalt antall sidevisninger

tirsdag 22. januar 2013

Måtte bare innom en liten tur og si hei etter en liten blogg-pause..!!:) Har hatt en nydelig helg på holmenkollen parkhotell med min kjære...og nå er jeg sengeliggende etter en operasjon i går...
Så ble et gammelt bilde fra i fjor sommer i dag...Nå må jeg nok nøye meg med å kose meg med interiør på bilder til jeg er på beina igjen...:)
Håper dere har det bra alle sammen:) gleder meg  til å kikke innom hos dere og se hva dere har drevet på med:)

mange gode klemmer fra meg:)

23 kommentarer:

  1. Å søte snupp!
    Riktig god bedring til deg!
    Bildet er nydelig!

    Klemmer på din vei.
    Camilla.

    SvarSlett
  2. God bedring kjære deg :) tipper turen var flott :) klem

    SvarSlett
  3. Skjønne du ♥
    Ta det med ro og kom deg til hektene ♥

    God bedring ♥

    Klemmer til nydelige deg :)

    ps.flotte bilder kan vi se maaaange ganger ;)

    SvarSlett
  4. Å, stakkars deg. Håpe det går greit og at du snart kommer på beina igjen.
    Det bildet var bare fantastis fint.

    God bedringsklem fra meg

    SvarSlett
  5. Du har så fint så det gör inget att du visar gamla bilder.
    Krya på dig nu!

    Goa kramen/Anki

    SvarSlett
  6. Hei fine Camilla:)
    Så kos med ett nytt innlegg fra deg:):) du har vert savnet vet du:):)
    Høres ut som ei hærlig helg du har hatt sammen med din kjære, og det er så godt og få slike helger:)
    Håper du føler deg bedre snart, får vondt av og vite at du ikke er i form pga operasjonen:/ men du kommer deg vel snart:):)
    Sender deg derfor en skikkelig STOR klem:):)
    Klæmma i massevis fra mæ;):)

    SvarSlett
  7. Kjære gode deg - så godt å høre du har kost deg på hotell med mannen din !! :) det er nydelig å gjøre slikt av og til. Jeg gleder meg sånn - for om 2 uker til, så er det vår tur. Da skal vi på spa-hotell og jeg digger det ;)
    Du - jeg ante ikke du har blitt operert, men ønsker deg bare masse god bedring. Håper du kommer deg raskt. Mange klemmer til deg - og du? mail sendt. klem klem

    SvarSlett
  8. Takk for koselig hilsen hos meg Camilla! En stund siden jeg var innom deg sist og det var mange fine bilder i innlgegene under her:-) Ønsker deg riktig god bedring! Klem fra Berit

    SvarSlett
  9. Здравей скъпа Camilla, надявам се, че си добре. Пожелавам ти да оздравееш бързо и да ни радваш с нови публикации.
    Прегръдки и целувки от мен.

    SvarSlett
  10. UFFA DÅ SKJØNNE CAMILLA!
    HÅPER DU KOMMER DEG FORT
    NYDELIGT BILDE
    TA DET MED RO OG PASS GODT PÅ DEG <3
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

    SvarSlett
  11. Hvor ser det bare hyggeligt ud.

    Ønsker dig god bedring og pas nu på dig selv søde <3

    Knus Susi

    SvarSlett
  12. Riktig god bedring, kjære deg :)
    Nydelig bilde !

    Masse godbedringsklemmer fra Jorill

    SvarSlett
  13. Hei, vakre!
    så koselig kommentar hos meg....alltid like hyggelig!
    tenker meg det var en deilig helg du hadde på Holmenkollen.
    OPERASJON??? uff, håper det ikke er noe alvorlig og at du er frisk og rask igjen veldig fort!
    sønnen er i allfall oppe å går på beina...går med krykker :-)

    klem tone

    SvarSlett
  14. For en nydelig blogg du har
    og vakkert hjem. :) Første gang
    jeg er her inne.:)
    God bedring fra meg.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  15. Ønsker deg riktig god bedring og håper du snart er på bena igjen. Det hørtes ikke vondt ut med et weekendopphold på Holmenkollen parkhotell! Nydelig bilde fra ifjor er det også. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  16. Nydelig bilde!
    Ønsker deg masse god bedring , og håper du har det bra :)
    Nyt kvelden!
    Klem Mirjam ;)

    SvarSlett
  17. Håper du kommer deg fort!
    Var godt med et sommerbilde nå, savner sommeren merker jeg.
    Ønsker deg masse god bedring.
    Slapp av!!

    Klem Alfa

    SvarSlett
  18. Heia søteste Camilla :)
    Gjør ingenting med gammelt bilde når det er av så fine ting :)
    Håper du er raskt på bena igjen etter operasjonen :)
    Koselig innlegg under her med, så nydelig den gyngehesten, sukk, å den anden var også kjempefin :)

    Masse god bedring til deg
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  19. Åhh sikke et vidunderligt billede søde du! <3
    Det ser sø sødt og fint ud..

    Jeg håber du har det bedre nu?

    Mange klemmer til dig søde :)

    SvarSlett
  20. ÅÅÅ for et vakkert bilde :)
    Ser deilig ut å ta en pust i bakken der :)
    Ha en fin helg og håpert at formen din er stigende :)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  21. Heia vennen. Håper det går bedre med deg.
    Glemte at du spurte hvordan jeg dekorerte eskene.
    Etikettene finner jeg i bloggen Grafic Fairy. Printer ut en etikett speilvent og klipper rundt. Så har jeg decoupagelim på selve motivet og rett og slett limer det på der jeg vil ha det. Pass på at det ikke blir bobler. La det tørke over natten. Så fukter jeg motivet og gnir forsiktig av papiret, så sitter skriften igjen. Om du går tilbake i bloggen min, viser jeg hvordan på to krukker.

    Ha ei fin helg

    Klem fra meg

    SvarSlett
  22. Håper formen er oppadgående, og at du har det bra.
    Venter tålmodig på neste innlegg.

    Ha ei fin uke.

    Klem.

    SvarSlett
  23. Innom med en klem igjen - har sittet her og kikket litt mer på bloggen din og bladd litt i arkivet. Du har jommen en flott blogg, du!! <3 Går det bra med det du vet? ;) ta den tiden du trenger ;) sender deg en god klem og håper du får en skjønn dag!!

    SvarSlett

Setter stor pris på HVER eneste koselige kommentar dere legger igjen her:)!