Totalt antall sidevisninger

lørdag 12. januar 2013

Bedre sent enn aldri....?

 Et litt sent innlegg fra meg i dag...:) Måtte bare innom og ønske dere alle sammen en fortsatt god helg...:)! Håper dere har det bra alle sammen!:) 
Og Prinsessen har fått seg gyngehest..:) ! (Denne er visst laget i et fengsel en eller annen gang , og ble kjøpt på en bruktbutikk for en billig penge...Den er tre nederst og selve hesten var svart plast...Vurderte å ha den svart...men ble jo selfølgelig(!) hvit til slutt...:)) Men var den ikke skjønn?:)
Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin kveld!:) 
Mange gode klemmer fra Camilla:)

16 kommentarer:

  1. Heisan søte deg. Den gyngehesten var bare nyyydelig.
    Ønsker deg en herlig søndag.
    Mange klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Hei på deg du Camilla. Så fin den var, bra du malte den vit, hihi. klem aina

    SvarSlett
  3. Hei du trofaste gode venninna mi:):)
    Så nydelig hest, og med en slik spennende historie bak seg;) heldige jenta di som har ei så snill mamma:)
    Håper du koser deg og nyter helga?:) jeg og skulle ønske avstanden mellom oss var mindre, da hadde vi hatt mange veninnekvelder, UTEN tvil:):)
    Ja det var spennende ja?;) digga det fra første episode, og musikkvideoen var heller ikke så værst;) hjerterått;) men den serien du nevnte husker jeg ikke:/ har sikkert sett det men glemt navnet;)
    Jeg har hukommelse som en gullfisk;) distré er mitt fornavn:)
    Ønsker deg en fortsatt super helg Camilla:)
    Super glad i deg og vennen:)
    Klæm fra mæ;):)

    SvarSlett
  4. Hesten var så flott....var nok lurt å male den hvit...så gammel og litt slitt ut.
    Så spennende med bryllupsplaner!
    Jeg er veldig opptatt av kosthold og spiser bare lavkarbomat ...må ha et varmt måltid om dagen, ellers spiser jeg bare knekkebrød med makrell i tomat :-)
    kaker og div liker jeg bare å lage, ikke spise....serverer til venner av barna.
    Jeg kunne også tenke meg å bo så jeg kunne sett vann...så kos!

    klem tone

    SvarSlett
  5. Knall fin hest..heldige jenta di :-) Ha en fin Søndag :-)

    SvarSlett
  6. gu så kul gyngehest... :) det var rett å slett eit bra kjøp... fin både som leke og dekor.. :)

    God helg frøken..

    Klems Diana

    SvarSlett
  7. Helgen har vært veldig bra ;-) Var på middag både fredag og lørdag, så i dag er det "slappe-av-hjemme-dag" ;-) Gradestokken viser 19 minusgrader, men nå titter solen fram, så kanskje det blir en lite tur ut i det fine, men kalde, været ;-)

    Utrolig flott gyngehest! Kan tenke meg prinsessa er fornøyd ;-)

    Ha en super søndag! Kos deg masse!

    SvarSlett
  8. Hej sødeste Camilla,
    Den er så fin din gyngehest. Den havde jeg også købt :-)
    Ønsker dig den dejligste søndag. Her har vi fået sne igen. :-)
    Stort kram
    Birgitte

    SvarSlett
  9. Herlige bilder!
    Heldige snuppa som har fått en så fin gyngehest :)
    Ønsker deg en kjempefin søndag!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  10. Flott gyngehest du har "mekka". Fint å kunne fiffe opp saker med et par malingsstrøk!
    Jeg blir så fasinert av bildene du tar både når det gjelder motiv og den effekten man får ved å gjøre at de ser gamle ut. Går det an å spørre om du bruker noe spesielt redigeringsprogram?

    Ha en fin søndag.

    Klem Frida

    SvarSlett
  11. Så flott gyngehest! :) da ble hu vel fornøyd :) her er det ikke mye nyting av helga, malte til 01 på fredag og 02 i går... Men, i dag er det bare gulv! Så er vi ferdige!! På ei helg! Hadde jeg aldri trodd.. IKEA på tirsdag og ny sofa! <3 gleder meg. Ønsker deg en strålende flott dag! :) klem

    SvarSlett
  12. Hei Camilla. Ååh! du har så mye fiint! Herlig interiør du viser frem:)♥ Den anda var bare så sjarmerende:) Og Kjempesøt den gyngehesten:) Takk for koselig hilsen:) Blir så glad skal du vite.
    Ønsker deg en strålende uke. Go klem fra Ellen

    SvarSlett
  13. Hei og hopp frøken topp;) hihi prøvde meg på ett rim der gitt;) bra jeg er maler og ikke dikter....tror jeg;)
    Lurte egentlig bare på hvordan det går med deg:) du er savnet:) jaja så kom dette innlegge på lørdag, men jeg savner no deg allikavel jeg da;):) jeg er i mye bedre form nå, går på en heftig pencelinkur;) jeg kommer ikke til og blogge inn noe nytt innlegg før tidligst torsdag, da jeg har klart og rota bort strømledningen til pcen min:/ så da må jeg bruke iPad min til og titte rundt med bare;):) så ikke du tror jeg har gått i dvale;)
    Ønsker deg en super kveld videre vennen:):)
    Stor kram fra Linn:):)

    SvarSlett
  14. Bare innom for å ønske deg god helg snuppa!
    Kose deg!

    Knus og kram
    Camilla.

    SvarSlett
  15. Hej min fina bloggvän !
    Måste tacka för alla dom fina kommentar på min blogg
    Nu ska jag försöka att blogga igen
    nu när bloggen funkar igen
    Ha det så gott !
    Fina bilder på din blogg vännen
    Kram Karina

    SvarSlett
  16. Hej søde Camilla,
    Jeg håber du har nydt weekenden. Jeg ville bare forbi og ønske dig en dejlig uge, når du når dertil.
    Stort klem
    Birgitte

    SvarSlett

Setter stor pris på HVER eneste koselige kommentar dere legger igjen her:)!